пʼятниця, 7 липня 2017 р.

Свято Івана Купала

7 липня 2017 року на базі КЗ "ДНЗ № 72" відбулось святкування Івана Купала, одного з найулюбленіших свят українського народу, де дошкільнята мали змогу розважитись та повеселитись...






Хід заходу:
(На галявину до дітей виходить вихователь)
Ведуча:
Красивий, щедрий рідний край,
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься Україна!

Діти, ми сьогодні зібралися  з вами , щоб відзначити свято Івана Купала, який припадає на 7 липня і здавна є одним з найулюбленіших нашому українському народові, адже в цей день люди розважаються і веселяться.
Давайте спробуємо відчути, чим влітку пахне повітря. Зробіть кілька разів глибокий вдих і видих. Поділіться своїми враженнями (діти говорять, які запахи їм вдалося упіймати). Серед нас є діти, які віршем можуть сказати, чим пахне літо.

( Діти напам’ять читають вірш І. Чопея “Пахне літо чебрецями”)

Світла днина над полями,
Пахне літо чебрецями
І виспівує в колоссі
Вічну пісню стоголос
Кличе літо в полонини,
Де світанки сині-сині,
Вдень припрошує до річки
Під смарагдові смерічки.

Скільки сонця, скільки світла
Нам дарує щедре літо!
Прогримить гроза над гаєм –
В небі райдуга засяє.

Й знову сонце над полями,
Пахне літо чебрецями,
А лани -  новим врожаєм.

Ведуча:- Молодці, діти! А зараз час заспівати пісню про наше тепле сонечко, та запросити в гості  Купалочку до нашого гурту!

 (Діти разом, співають пісню„Вийди, вийди, сонечко! з’являється Купалочка”)

Вийди, вийди сонечко, на дідове полечко,
На бабине зіллячко, на наше подвір’ячко,
На яскраві квітоньки, на маленькі дітоньки.
Вони тут гуляють. Тебе виглядають.

Купалочка: Доброго дня любі дітки. Які ви гарненькі,чепурненькі.   
Я до вас так поспішала але по дорозі зустріла Бабу Ягу……і вона розвіяла мою чарівну кріточку. Допоможете мені зібрати пелюсточки назад??
      
Купалочка:Гадаю, ми сьогодні не будем сумувати. Будемо танцювати і у ігри грати…

(Хоровод з Купалочкою)

Ведуча:Гарно разом танцювали. Ось і перша пелюсточка повернулася…..Дивись тут щось написано….

Гарний у Купалочки віночок
Рясно цвіте барвіночок.
Нумо дівчатка вибігайте
Про віночок віршик прочитайте.

Вредна Баба Яга…..ще й завдання залишила…..

 (Дівчатка виходять з вінками і розказують вірш О.Кобеця «Мій вінок»)

Я лагідно торкаю
 Цю ніжність і красу.
Свою веселу вдачу
До кожного несу.

У віночку нашім 
Різнобарвні квіти —  Символ України  І дарунок літа. 
Тож усім на нього 
Подивитись любо: 
Гілочку зелену 
Узяли у дуба, 
Квіточку любистку, 
Щоб усіх любили, 
У барвінку листя, 
Аби довго жили. 
Колосочки жита, 
Щоб могли багато 
І в достатку жити. 
Є ще різні квіти 
В нашім ріднім краї, 
Їх веселе літо 
У вінок вплітає.

У вінок вплітають 

Купалочка: Молодці…..які гарні у вас віночки…
Ой…дивіться друга пелюсточка прилетіла.

Ви віночок одягайте
Русу косу заплітайте….

(Гра заплети косу із стрічок)

Ведуча:Розумахи. Дивіться які гарні кіски  у нас вийшли…..І пелюсточка повернулась….

Дощик в полі пробігав та росинки розкидав
Малюки скоріш вставайте та росинки позбирайте

(Гра збери росинки……молодші та ясельні групи)

Купалочка:Дякую мої хороші. Ви такі молодці.

(Звучить музика і влітає Баба Яга)

Баба Яга:Ти поглянь, прийшли сюди
Малюки ці гомінкі.
Ану геть пішли всі швидко,
Щоб не було вас і видко!!!
Розважатись вам тут досить –
Не такі ви вже й хороші...

Ведуча: Бабуню, ну чого ти сердишся? Сьогодні свято Івана Купала. Ми допомагаємо нашій гості знайти чарівні пелюсточки які ти доречі розвіяла.


Баба Яга:   Якби разом ми пограли,
Доброю тоді б я стала!
І не полінувалася,
З вами б прогулялася!

Ведуча: Баба Яга, а звідки тут обручі взялися?

Баба Яга: Та це ж я їх взяла. Хочу з вами погратись та подивитись які ваші дітки спритні. Вам ж потрібно квіточку зібрати…а в мене ваші пелюсточки…Пограєте зі мною?

(Гра з обручами)

Ведуча: Ми впорались з завданням. Повертай нам пелюстку.

Баба Яга: Тримайте. Бачу вам не вистачає ще  пелюстки. Пограйте зі мною ще раз…я вам їх поверну. Обіцяю.

Ведуча: Пограємось діти?

Баба Яга: Зараз всі ви помовчіть,
Прислухайтесь, як вода у ріках
На Купайла дзюркотить.
Вам секрет відкрию я:
Ця водичка чарівна!

 (Гра перенеси воду)

Баба Яга:Дякую. Мені у вас дуже сподобалось. Тримайте останню пелюсточку.

Купалочка:Повернулась до мене моя чарівна квіточка. Дякую вам.

Баба Яга: Любі друзі, всім дякую,
На радощах підскакую!
А якби ви заспівали,
Та ще й гарно станцювали,
Ви б мене і не впізнали...

Ведуча: Давайте порадуємо Бабу Ягу і поводимо разом потанцюємо.

Баба Яга: В гарне літнє свято
Хай радості вам буде багато!
Навіть я, нечиста сила,
З вами, діти, подобріла.
Нашу квітку ви не рвіть,
А від мене його прийміть.
Хай збуваються бажання
І найкращі сподівання!

Ведуча:  Сьогодні на святі Івана Купала, розважаючись, граючись, співаючи і танцюючи, разом показали, що ми – справжні українці, які шануємо звичаї свого народу і маємо добрі серця і чисті душі. Тепер у нас є диво – квітка, яка допоможе усім бути щасливою! То ж хай вона буде для нас оберегом від зла і обману.

Немає коментарів:

Дописати коментар